2014. november 4., kedd

Ládából asztal a nappaliba

Egy igazi gyöngyszemre bukkantunk az internet. Hogyan spórolhatunk egy kreativitással? Ládákból asztal készítünk, mely nem csak esztétikus, de igen praktikus is, hiszen az új asztalunk szinte teljes térfogatában elhelyezhetjük dolgainkat. Bemutatjuk azt is, hogyan válhat nappalid részévé ez a fantasztikus ötlet.

Lássuk, mire is van szükségünk:

4 db zöldséges vagy boros láda
Bútorlap vagy OSB
Bútorkerekek
Csavar
Fúró
Festék
Csiszolópapír
Dekopírfűrész




Mérjük le a ládáink szélességét és hosszúságát, majd mérjük le a bútorlapból és vágjuk méretre!
Az asztal minden oldalának a láda szélességet+hosszúságot kell adni!
A négy sarkára szereljük fel a bútorkerekeket!



Már csak a ládákat kell felcsavarozni az alapra, bár mondjuk én ezeket még felszerelés előtt csiszoltam és festettem volna! Szerintem ti is így tegyétek! Ha megszáradtak csak helyükre kell csavarozni azokat és kész is az egyedi dohányzóasztalotok!



Forrás: otletes.blogspot.hu

Ezt olvastam már?

Spórolás a dohányzáson I. - Cigretta töltés
Mosogatógép-tablettát is készíthet házilag
Szuperhatékony mosógél 200 ft-ból!
Szemölcs eltüntetése - ingyen? Igen!

Keress minket a facebook-on: https://www.facebook.com/igysporolj


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése